روش های خرید و سفارش فرش سجاده ای

24 فروردین 1400

سفارش فرش سجاده ای و خرید فرش مسجدی از طریق شرکت های سجاده باف صورت می گیرد ؛ بهتر است از مراکز معتبر در کاشان برای خرید فرش سجاده ای ماشینی استفاده کنید .

روش های خرید و سفارش فرش سجاده ای

سفارش فرش سجاده ای و خرید فرش مسجدی از طریق شرکت های سجاده باف صورت می گیرد ؛ بهتر است از مراکز معتبر در کاشان برای خرید فرش سجاده ای ماشینی استفاده کنید .
زیرا شهر کاشان یکی از قطب های اصلی تولید کننده فرش سجاده ای در ایران می باشد و واحد های تولیدی بسیاری در این شرکت مشغول تولید وبافت انواع محصولات ماشینی می باشند.
کارخانه سجاده باف خورشید اردهال یکی از برترین کارخانه های فرش مسجدی در شهرستان کاشان می باشد که در زمینه بافت انواع فرش های مسجدی سابقه ای طولانی دارد.
هیات امنای مساجد و خریداران فرش سجاده ای به سه شوه خرید از واسطه ،خرید مستقیم از شرکت تولید کننده ، خرید اینترنتی سجاده فرش؛ محصولات مورد نیاز خود را تهیه می کنند.
در این نوشته قصد داریم درمورد نحوه سفارش و خرید فرش سجاده ای اطلاعاتی را به شما عزیزان ارائه دهیم .

 

سفارش فرش سجاده ای و خرید از واسطه :

 

همانطور که گفتیم یکی از روش های سفارش فرش سجاده ای خرید از واسطه گران فرش سجاده می باشد ابتدا میبایست با واژه واسطه گر آشنا شوید به طور کلی به شخصی میان خریدار و فروشنده قرار می گیرد و خرید و فروش را آسان می کند واسطه گر گفته می شود.
جالب است بدانید که واسطه گران معمولا مبلغ ثابتی یا حق کمیسیونی را به ازای هر معامله ای که جور می کنند دریافت می کنند.
واسطه گر ها با تمامی شرکت های سجاده باف در تماس هستند و محصولات ماشینی را به خریدار می رسانند و بابت این واسطه گری پورسانت هایی با قیمت های متغیر دریافت می کنند.
انواع واسطه هایی که در خرید فرش سجاده ای مشغول فعالیت می باشند به سه گروه تقسیم می شوند که در ادامه آن ها را توضیح می دهیم.
o    خرده فروش ‌ها
o    کارگزاران یا دلال ‌ها
o    عمده فروش‌ ها

 

در مورد واسطه گران فرش سجاده ای بیشتر بدانیم :

 

همانگونه که در قسمت قبلی نام بردیم واسطه گرانی که در زمینه سفارش فرش سجاده ای دخالت دارند به سه گروه تقسیم می شوند که در این قسمت توضیحی مختصر در مورد آن ها می دهیم .
خرده فروش به کسانی که فرش سجاده ای را خریداری کرده و به مصرف کنندگان نهایی می ‌فروشند می گویند؛ این واسطه ها می توانند مالک سجاده فرش باشند یا به صورت امانی و یا با دریافت حق العمل فرش مسجدی را بفروشند .
به گروهی که خرید و فروش سجاده فرش های ماشینی را به عهده دارند اما مالک جنس فرش سجاده ای نیستند دلال و یا کارگزار می گویند ، دلال ها حق العمل و یا درصد و یا مبلغی از سجاده فرش را دریافت می‌ کنند .
به افرادی که محصولات سجاده ای را خریداری کرده و به خرده فروش ‌ها و بازرگانان می ‌فروشند عمده فروش گفته می شود این افراد مبلغی نیز از قیمت فرش سجاده ای برای خود بر می دارند .

 


برای مشاهده انواع سجاده فرش های ماشینی 700 شانه به این قسمت مراجعه کنید : سجاده فرش 700 شانه

 

 

سفارش فرش سجاده ای در کارخانه سجاده باف :

 

بسیاری از خریداران فرش سجاده ای سعی دارند از کارخانه های سجاده باف محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنند که به این شیوه ی خرید خرید مستقیم و حضوری از کارخانه گفته می شود .
در خرید حضوری فرش سجاده ای خریداران می توانند کیفیت های فرش سجاده ای را از نزدیک مشاهده کنند و سپس اقدام به سفارش و خرید سجاده فرش کنند.
برای خرید حضوری فرش سجاده ای از شرکت های سجاده باف لازم است خریداران و یا هیات امنا مساجد به آدرس کارخانه و یا تولیدی های سجاده فرش مراجعه کنند.
و در آن شرکت ها جنس نخ و کیفیت سجاده فرش و قیمت محصولات ماشینی را با سایر شرکت ها مورد بررسی قرار دهند و کیفیت مطلوب فرش سجاده ای را از نزدیک شاهد باشند.
لازم به ذکر است که در این روش از خرید ؛ خریداران محصولات ماشینی را به قیمت درب کارخانه دریافت می کنند.

 

 

در مورد شرکت فرش سجاده خورشید اردهال کاشان بیشتر بدانید : شرکت فرش خورشید اردهال

 

 

سفارش فرش سجاده به صورت اینترنتی :

 

برای خرید و سفارش اینترنتی فرش سجاده ای می توانید به دو روش ؛ از طریق رسانه های اجتماعی شرکت سجاده باف کاشان و از طریق فروشگاه اینترنتی سجاده باف اقدام کنید.
از نظر شرکت سجاده فرش خورشید اردهال کاشان بهترین راه برای فرش سجاده ای مسجدی  ؛ خرید از فروشگاه های اینترنتی یا همان سایت مربوط به شرکت های تولیدی سجاده می باشد.
شما می توانید به سایت شرکت فرش خورشید اردهال کاشان مراجعه کرده و به قسمت محصولات بروید  و به راحتی محصولات مورد نیاز خود را سفارش دهید.
شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام نیز از بهترین روش های خرید فرش سجاده ای می باشند و از آنجایی که مردم به شبکه های اجتماعی دسترسی دارند می توانند یک خرید آسان و راحتی را تجربه کنند.
با خرید اینترنتی فرش سجاده ای می توانید بدون صرف هزینه های اضافی و در کوتاه ترین زمان ممکن محصولات مسجدی را از شرکت های معتبر خریداری کنید.

 

 

نحوه سفارش فرش سجاده ای :

 

برای سفارش و خرید اینترنتی سجاده فرش باید طرح مورد نظر را از سایت شرکت سجاده باف کاشان انتخاب کنید و در مرحله بعد ابعاد و متراژمحل مورد نظر و همچنین عکسی از مکان مورد نظر کردن برای شرکت بفرستید .
همچنین باید کیفیت مورد نظر خود را از فرش مسجدی و همچنین رنگ فرش را انتخاب کنید و زمان دقیق تحویل فرش را به ما اطلاع دهید تا محصولات شما در زمان معین بافت شود .
در شرکت سجاده فرش خورشید اردهال کاشان سجاده فرش های ماشینی دارای طرح های مذهبی محرابی و تشریفاتی می باشند .
هیات امنا و خریداران عزیز می توانند بنابر سلیقه خود از انواع مفروش های ماشینی در مساجد و مکان های مذهبی خود استفاده کنند .
اگر قصد خرید فرش نمازخانه و فرش مسجدی را دارید بهتر است برای اطلاعات بیشتر در مورد این محصولات ماشینی با شماره شرکت تماس بگیرید .

 


تماس با شرکت سجاده باف کاشان :
آدرس : کاشان - آران و بیدگل - شهرک صنعتی سلیمان صباحی - میدان شهیدان اربابی - مجتمع نور
آدرس کارخانه : کاشان - آران  و بیدگل - شهرک صنعتی سلیمان صباحی - بلوار یک اصلی
همراه مدیریت :
09132765583 و 09132615818
تلفن ثابت :
031-54750017 الی 20 و  031-54751346