چرا از فرش کاشان خرید کنیم ؟

08 اردیبهشت 1397

مهم ترین مسئله در خرید اینترنتی چیست؟ مهم ترین مسئله در خرید اینترنتی اطمینان است ، اطمینان از خرید جنس مرغوب و اطمینان از پرداخت پول اینکه مطمئن باشیم کالایی که میخریم اصطلاحا رنگ و آب آن خوب است؟ مطابق میل ما هست؟ نهایتا کیفیت دلخواه ما را دارد؟ این سوالات همگی در مورد خرید اینترنتی فرش مطرح می باشد و نهایتا چگونه اطمینان حاصل کنیم که پول را پرداخت نمائیم؟

چرا از فرش کاشان خرید کنیم ؟

مهم ترین مسئله در خرید اینترنتی فرش چیست؟

فرش ماشینی 700 شانه ، فرش ماشینی 1000 شانه ، فرش ماشینی 1200 شانه و همچنین فرش سجاده نیز از جمله کالاهایی میباشد که میتوان از طریق خرید اینترنتی تهیه کرد.

مهم ترین مسئله در خرید اینترنتی فرش  ،اطمینان است ، اطمینان از خرید جنس مرغوب و اطمینان از پرداخت پول

اینکه مطمئن باشیم کالایی که میخریم اصطلاحا رنگ و آب آن خوب است؟ مطابق میل ما هست؟ نهایتا کیفیت دلخواه ما را دارد؟ این سوالات همگی در مورد خرید اینترنتی فرش مطرح می باشد و نهایتا چگونه اطمینان حاصل کنیم که پول را پرداخت نمائیم؟

درگاه اینترنتی پرداخت آنلاین

ما برای اطمینان خاطر شما عزیزان اقدام به راه اندازی درگاه اینترنتی پرداخت آنلاین از طریق بانک ملت جمهوری اسلامی ایران نموده ایم تا مطمئن باشید هر پولی که به حساب ما واریز می نمایید دارای رسید رسمی و معتبر می باشد تا در هر گوشه از میهن عزیز هر کس ریالی به حساب فروشگاه فرش کاشان (آران و بیدگل) واریز نماید دارای رسید معتبر از بانک دولتی باشد.

جهت انجام اینکار و گرفتن درگاه اینترنتی نیاز به نماد اعتبار الکترونیکی است که در حکم جواز کسب صاحبان حرف و مشاغل می باشد.برای اخذ نماد اعتبار الکترونیکی حداقل یکسال طول کشید و مجوز فوق پس از بازدید و عبور از صافی و فیلتر های چندین نهاد دولتی و مجازی تائید و صادر گردید و هویت فروشگاه فرش کاشان (آران و بیدگل) با تائید و سرکشی مستمر و مکرر سازمان اینماد ( نماد اعتبار کسب و کار اینترنتی ) حاصل گردید.شما عزیزان می توانید علامت نماد اعتبار الکترونیکی که در گوشه سمت چپ صفحه اصلی سایت می باشد را ملاحضه نموده و با کلیک روی آن از مشخصات و موقعیت کامل صاحب و هویت واقعی مدیریت سایت اطمینان حاصل نمائید.

فروشگاه اینترنتی فرش کاشان

شما هموطنان عزیز می توانید با انتخاب فرش مورد نظر خود با مسئول فروش شرکت تماس گرفته و نام و نقشه فرش را بگوئید و برای اطمینان از اینکه مورد قبول شما باشد عکس یا فیلم معمولی از فرش مورد نظر برای شما ارسال نمایند تا مطمئن باشید فرش مورد نظرتان همان است.

فروشگاه اینترنتی فرش کاشان (آران و بیدگل) جهت رفاه حال بیشتر مشتریان گرامی نمونه ای از فرش انتخابی را در ابعاد 1*1 برای آن ها ارسال میکند تا مشتری قبل از خرید نهایی با جنس ، طرح و رنگ محصول انتخابی از نزدیک آشنا شود.قابل ذکر است که کلیه هزینه های این امور بر عهده فروشگاه می باشد.

شهر کاشان

کاشان با دارا بودن معتبر ترین و بهترین فرش های ماشینی ، قطب فرش ماشینی کشور می باشد.تمامی فرش های موجود در فروشگاه اینترنتی فرش کاشان(آران و بیدگل) از معتبرترین کارخانجات تولید فرش در کاشان و آران و بیدگل می باشد.

فروشگاه اینترنتی فرش کاشان (آران و بیدگل) با ارائه طرح‌های متنوع سعی دارد انتخاب و خرید فرش را برای شما مصرف کننده محترم آسان‌تر کند.با انتخاب فرش های زیبا و خوش نقش و نگار زیبایی منزل شما دو چندان خواهد شد و از خرید اینترنتی خود لذت خواهید برد.