قیمت فرش سجاده ای ارزان

08 اسفند 1400

قیمت فرش سجاده ای ارزان به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت فرش سجاده ای ارزان

قیمت فرش سجاده ای ارزان به چه عواملی بستگی دارد؟
چه عواملی بیشترین تاثیر را در کیفیت و قیمت مفروشه های مسجدی کاشان دارند؟
بهترین کیفیت فرش سجاده ای کاشان کدام است ؟
قیمت سجاده فرش های ماشینی مسئله ای است که همواره مورد توجه خریداران فرش سجاده ای و هیئت امنای مساجد قرار می گیرد و آن ها به دنبال مفروشه ای خوب و ارزان قیمت می باشند.
یکی از سوالاتی که در زمینه انواع سجاده فرش ها برای خریداران فرش سجاده ای بوجود می آید این است که چگونه می توان سجاده فرش های مسجدی را با کیفیت واقعی و قیمت مطلوب تهیه و خریداری کرد.
خرید سجاده های مسجدی می تواند از راه های مختلفی صورت گیرد که از جمله آن می توان به خرید حضوری و یا حتی اینترنتی سجاده فرش مسجدی اشاره کرد.
با ما همراه باشید تا در مورد کیفیت و خرید سجاده فرش های مسجدی ارزان قیمت از کاشان اطلاعات لازمه را دریافت کنید.
 

 
فرش سجاده ای ارزان کاشان :

 
زمانی که می گوییم به دنبال کالایی ارزان قیمت هستیم نباید به دنبال کیفیت مناسب و بسیار خوب نیز باشیم اما لازم است بدانید که ارزانی تا ارزانی با هم تفاوت دارد این که ارزانی برای کدام کیفیت های سجاده فرش می باشد , سوالی است که با پاسخ آن می توانیم حتی به قیمت فرش سجاده ای ارزان کاشان پی ببریم .
قبل از هرچیز لازم است بدانید که قیمت مفروشه های مسجدی به میزان کیفیت بافت فرش های سجاده ای کاشان بستگی دارد, از آنجا که امروزه فرش های مسجدی در کیفیت های مختلفی تولید می شوند هنگام خرید فرش سجاده ای باید به میزان کیفیت فرش توجه کنید،مثلا ممکن است سجاده فرش از نظر شانه و تراکم در کیفیت پایین تری واقع باشند و یا اینکه جنس نخ و الیاف آن ها کیفیت کمتری داشته باشند به همین دلیل قیمت مناسبی داشته باشد.
پس هنگامی که از ارزان بودن کالا صحبت می شود باید کیفیت آن کالا مورد بررسی قرار گیرد تا دلیل ارزان بودن ان کالا مشخص شود.
 

 
رابطه قیمت فرش سجاده ای ارزان با شانه و تراکم:
 


شانه و تراکم همانطور که در کیفیت فرش های سجاده ای اثر گذار است , در قیمت سجاده فرش های مسجدی نیر موثر می باشد.
همانطور که می دانید شانه و تراکم در واقع گره های عرضی و طولی در بافت فرش سجاده ای و محصولات ماشینی می باشند که کیفیت فرش های مسجدی را مشخص می کنند.
شانه فرش در زیبایی و ریزبافت بودن فرش های سجاده ای نقش دارد و تراکم در کیفیت و ماندگاری بافت مفروشه های مسجدی کاشان موثر می باشد.
توجه داشته باشید هرچه میزان شانه و تراکم فرش سجاده ای بیشتر شود کیفیت بافت فرش مسجدی بیشتر می شود ؛ پس می توان گفت که قیمت فرش سجاده ای ارزان با شانه و تراکم فرش سجاده ای رابطه ای مستقیم دارند.
سجاده فرش های مسجدی که دارای کیفیت های 440 و 500 شانه و تراکم های 800 تا 2000 هستند نسبت به سایر مفروشه های مسجدی قیمت ارزان تری دارند.

 


 
رابطه قیمت فرش سجاده ای ارزان با الیاف سجاده فرش :


 
اکثر خریداران از ما سوال می کنند که در بافت مفروشه های ارزان قیمت از چه نوع الیافی استفاده می شود؛ همان گونه که می دانید بهترین نوع الیاف برای بافت فرش های ماشینی الیاف صد در صد اکرولیک هیت ست شده می باشد که علاوه بر ماندگاری بسیار بالا دارای قیمت بسیار بالایی می باشد.
بنابراین مشخص می شود که در بافت فرش های مسجدی ارزان قیمت از الیاف اکرولیک هیت ست شده استفاده نمی شود.امروزه ارزان ترین نوع الیافی که در بازار فرش کاشان موجود است الیاف bcf است سجاده فرش هایی نیز با این الیاف بافته می شود بیشتر برای صادرات استفاده می شوند.
شرکت های معتبر و تولیدی سجاده فرش در بافت مفروشه های مسجدی ارزان قیمت از الیاف های پلی استر و ورژن که دارای کیفیت متوسطی می باشند استفاده می کند،سجاده فرش هایی که با این دو الیاف بافته می شوند دارای کیفیت و ماندگاری مطلوبی همچنین قیمت این مفروشه های مسجدی به صرفه می باشد.
 

 
الیاف پلی استر بهتر است یا الیاف ورژن  ؟
 

در ابتدا باید بدانید که الیاف پلی استر و الیاف ورژن هر دو مصنوعی می باشند اما اثبات شده است که الیاف ورژن نسبت به الیاف پلی استر بهتر است و کیفیت بیشتر و بهتری دارد، الیاف پلی استر کیفیت کمتری داشته و ماندگاری آن کمتر از الیاف ورژن می باشد.امروزه برخی از تولید کنندگان برای بافت محصولات ماشینی از ترکیب دو الیاف پلی استر و ورژن استفاده می کنند. به همین دلیل محصولات تولیدی دارای قیمت کمتری نسبت به فرش هایی که صد در صد ورژن باشند دارند.
همچنین نا گفته نماند که مفروشه هایی که تنها با الیاف پلی استر بافته می شوند بوی پلاستیک می دهند و در مواقعی آن ها حساسیت ایجاد می کنند از این رو آن را با الیاف ورژن ترکیب کرده و در بافت مفروشه های مسجدی ماشینی استفاده می کنند.
 پس توجه داشته باشید هنگام خرید فرش سجاده ای چه نوع الیافی در بافت مفروشه مسجدی استفاده شده است.

 

سجاده فرش های ماشینی در چه کیفیت هایی تولید می شوند؟
 


امروزه فرش های سجاده ای در کیفیت های مختلفی تولید و عرضه می شوند درحالیکه مفروشه های مسجدی ماشینی در گذشته تنها به صورت 320 شانه تولید و عرضه می شدند.
در بازار فرش کاشان سجاده فرش های مسجدی دارای شانه و تراکم های متنوعی می باشند؛ به طور کلی مفروشه های مسجدی به صورت 440 شانه ، 500 شانه ، 700 شانه ، 1000 شانه ، 1200 شانه تولید می شوند و دارای تراکم های 800 ، 1000 ، 1200 ، 1250 ، 2000 ، 2250 ، 2400 ، 2550 و 3000 می باشند.
همانطور که در قسمت های قبل گفتیم قیمت فرش سجاده ای ارزان قیمت رابطه ای مستقیم با شانه و تراکم فرش های مسجدی دارد به گونه ای که هرچه شانه و تراکم فرش سجاده ای بیشتر شود قیمت سجاده فرش مسجدی نیز بیشتر می شود.
 در حال حاظر سجاده فرش های 440 شانه و 500 شانه با تراکم های 800 ، 1000 ، 1200 ، 1250 ، 2000 ارزانترین فرش سجاده ای در بازار فرش کاشان می باشند.


 


خرید اینترنتی فرش سجاده ای ارزان قیمت :


قیمت سجاده فرش های ماشینی کاشان به صورت متر مربع مشخص می شود و همانطور که در ادامه ی مقاله گفتیم به کیفیت بافت فرش های مسجدی کاشان بستگی دارد.
اما خرید اینترنتی فرش های سجاده ای ارزان قیمت را می توانید در سایت سجاده باف کاشان نیز انجام دهید و مفروشه مسجدی را به قیمت عمده از تولیدی سجاده فرش خریداری نمائید.
با مراجعه به سایت سجاده باف کاشان می توانید مفروشه های مسجدی را در کیفیت و طرح های متنوع بنابر سلیقه خود تهیه و خریداری کنید.
شرکت سجاده باف کاشان علاوه بر خرید حضوری مفروشه های مسجدی تولیدی خود را به صورت حضوری به مشتریان و خریداران خود عرضه می نماید.
اگر قصد خرید فرش مسجدی خوب و ارزان قیمت را دارید بهتر است با شماره های زیر تماس بگیرید و از مشاوران ما جهت خرید سجاده فرش ارزان راهنمایی بگیرید.

 

تماس با شرکت سجاده باف کاشان  :
آدرس : کاشان - آران و بیدگل - شهرک صنعتی سلیمان صباحی - میدان شهیدان اربابی - مجتمع نور
آدرس کارخانه : کاشان - آران  و بیدگل - شهرک صنعتی سلیمان صباحی - بلوار یک اصلی
همراه مدیریت :
09132765583 و 09132615818
تلفن ثابت :
031-54750017 الی 20 و  54751346-031